Iets over appelen en peren

Groene energie is onbetaalbaar en overgesubsidieerd! Deze uitspraak ben ik in mijn zoektocht voor een eigen (virtuele ) krachtcentrale al vaak tegen gekomen!
Ook ik lig wakker van de fratsen in en rond Fukushima en mag net als u ook vaststellen dat het opkuisen en ontmantelen van deze site enorm, maar dan echt enorm veel tijd, geld en mankracht kost.
Ik weet niet of u het weet maar als er een ernstig incident met onze centrales optreedt, neemt Electrabel ‘wijselijk’ de beslissing in vereffening te gaan en mogen u en ik ‘weer’ opdraaien voor de kosten.

Kunnen wij ons hier tegen “verzekeren”? Dat is de hamvraag die in dit artikel werd gesteld. Ja dat kan! Enkel…
De prijs van 1 kWh zal dan stijgen van 0,2 euro naar 4 euro!

Of hoe duurzame energie plots geen cent subsidie meer nodig heeft!

