Brr, de eerste maand is haast voorbij en wat heb ik gedaan?

Tijd verprutst aan het nadenken over hoe ik geen tijd meer zou verprutsen. Klinkt ironisch, lijkt sarcastisch maar met de energieke vibe die ik deze voormiddag heb mogen ervaren weet ik het ineens.

Ik hak de (gordiaanse) knoop door.
Ik draai enkele knoppen om.
Smeer wax op m’n brein zodat de dingen van me afglijden.

Ik grijp terug naar de 365 beginsels van lifehacking en zal Trapani hiervoor dankbaar blijven dat ik op de boekenbeurs van 2009 ‘toevallig’ haar boek kocht.

Het eerste lijstje staat op mijn analoge Ipad. En ik vanavond deze 11 puntjes rigoureus af.

volgend stapje is om een ‘schoolbag free teacher’ te worden. Alles in mijn kastje of locker steken en naar huis te rijden, zonder tas ( niet zonder zorgen 😉 )

Hou ik dit een maandje vol, beloon ik mezelf met een dual screen fast pc and a clean paperless desk.

