Het mocht weer eens niet waar zijn zeker?

Een toets aankondigen en er was iemand ziek. In deze tijd van massacommunicatie en het posten van filmpjes van falende leerkrachten is het niet mogelijk om op 1 week tijd te weten te komen dat het toets is, tenzij vlak voor het moment dat ze de klas binnenkomen!

Een agenda moet niet ingevuld of op z’n minst bijgeschreven worden?

Nog leuker is die leerling die er wél was, het wél in z’n agenda schreef en dan net voor dat het toets is, zegt: “Ik kon het niet leren want ik heb die papieren niet, ik kom van een andere school”. En dit in het tijdperk waarin uitgeverijen kapot gaan aan piraterij en illegaal kopiëren is het legaal verkrijgen van 10 blaadjes cursus ( en het overschrijven van mijn bordschema’s ) niet mogelijk?

Hoeveel gouden eieren en pamperverversingen moet ik nog uitvoeren?

