Ik tweette

En in aardrijkskunde excursies organiseren van stop naar gym and back, zeker? https://t.co/IMeq5A1BFw#isditadvies

//platform.twitter.com/widgets.js

De komkommertijd heerst voorlopig nog. De aanloop naar school gaat dus over essentiële dingen zoals de hoop leerkrachten die wakker liggen van het gebruik van de gsm om Pokemon’s te vangen.

Zou het nu zo zijn dat er echt zo véél directies en leerkrachten er wakker van liggen? Is het weer een zucht van een nieuwsfeit dat dan maar snel wordt opgeblazen om de krant te vullen, want de rage (ver)eist natuurlijk wel aandacht om een rage te kunnen blijven!

Is het hip om in je schoolreglement nog snel snel iets over Pokemon© te schrijven? Toon je er mee aan dat je “mee” bent?

Denkt men nu echt dat leerkrachten hier niet volwassen mee om kunnen
( euh… )

Ik weet het niet, ik lig wakker van andere en meer fundamentele zaken, maar de manier waarop ik 2 jaar geleden werd verder geholpen, noopt me tot zelfbereddering want mijn vraag was te moeilijk en complex om te beantwoorden.

#alslevenoverlevenwordt

