Eventjes verslikken deze ochtend:

Antwerpen stuurt kat naar ‘Gents’ overleg EANDIS

Ik heb en ken natuurlijk niet alle details en moet hier eventjes alles op een rijtje zetten. In ieder geval vliegen de lessen dorps~ versus nationale politiek me om de oren. Ik lees, leer en ontleed dag in dag uit de politieke besluitvorming, de werking ervan en vooral hoe “lokaal” Eandis ook beweert bestuurd te worden.

Dag na dag merk ik dat daar niet zo veel van aan is en worden lokale inzichten vaak nationaal de kop ingedrukt… Mijn voordeel en/nadeel ( dixit gevaar ) is dat immuun ben aan nationale sturing. Ik drijf op mijn inzichten, steunbetuigingen, informatiemails, deskundig advies en assimilatievermogen.
Bovenal trek ik me op aan mijn geuzennaam “amateur“.

Mijn eerste reactie momenteel is:  “Stad Antwerpen, dit is een gevaarlijke inschattingsfout met gevolgen!”

Ik zal zien, horen en vooral noteren, want intussen rijpen plan B en C …..

 

 

 

 

 

 

 

 

deze tekst is mijn "honeypot". Een inschattingsmeter voor mezelf..

 

